Wednesday, September 12, 2012

Barang barang yang saya inginkan sangat !

Hai ! Assalamualaikum :) Haaa .... Harinie aku nak update pasal barang2 yang aku ingin sangat ! K nak tawu tak ??? Kalau nak tawu please bace smpi habes :)

1) Galaxy Note

Aku nak galaxy note sebab phone tu awesome ! Ramai gile kot cousin2 aku yang pki note ! Aku nak jugak :'( Ade sesiape yang sudi belikan aku Galaxy Note ? Sesiape yang belikan aku note ? Jasamu akan ku kenang . Lol .

2) Ipad 3

Nak ipad cause die ade byk function & apps yang best2 . That's why aku nak ade Ipad :'( . Yang ade kat rumah cuma ade Ipad biase je . Tu pun mama yang punye . Bukan nak bagi aku pinjam ke hape ? Actually , ipad tu mama aku selalu gi keje . So , takde peluang tawu tak untuk aku main bende alah tu ! Erhh ==' . Sesiape yang dpt belikan aku Ipad untuk aku . Jasamu akan ku kenang :')

3) Pashima dari Crush <3

Huh ? Nak pashima sebab aku nak berubah pakai tudung . Insyaalah . Aku tgh mencuba nie untuk pakai tudung . Doa doakan ya . Kalau pashima tu dri crush aku lagi aku suke . Lol . Haha

No comments:

Post a Comment